miércoles, 28 de enero de 2015

Tulinen tammikuu

Mä niiin tykkään alottaa päivityksen siitä, et oon bussissa tai terminaalissa, mut toistaseks oon vielä kotona.. Kuitenkin, 23 tunnin päästä mulla alkaa ihana reissu kohti Iguazun vesiputouksia! YFUn 7 päivän reissun on tarkotus alkaa lauantaina puolivuosi-leirillä ja sen jälkeen lomalla kohti Brasiliaa ja Argentiinaa. Mä viel otan vähän etumatkaa ja meen viettelemään päivän Montevideossa! Varsinainen syy on, et joudun henkilökohtasesti hakemaan äitin Suomesta lähettämän paketin sieltä.. mut siinä sivussa sain vahingossa sovittua lounastreffit erään edellä mainitun herrasmiehen kanssa. Oon ehkä maailman onnellisin nainen!! Lisäks pääsen viettelemään päivää pääkaupungissa ja punkkailemaan toisen suomalaisen vaihtarin Iidan kämpille. Vaihtelu virkistää



Mut palaillaan taas vähän taakkeppäin .. J

14.1 Keskiviikkona menin salille kurkkimaan kesäaikatauluja, kun en ollu siellä naamaani näyttäny semmoseen 7 viikkoon. Juttelin vähän aikaa trainerin kanssa hinnoista ja totesin, et käynki hei nopee vessassa viel ennen ku meen kotii. Astuin naisten pukkariin ja siellä se oli. Asia jota en ollut miettiny pitkään aikaan.. jonka olin totaalisesti unohtanut.. oli vierähtäny monta lomaviikkoa, joulu, uusi vuosi..

Paikoilleni jähmettyneenä tuijotin sinistä kukilla koristeltua puntaria tajuten että mulla ei ole ollut liki kahteen kuukauteen minkäänlaista hajua mun painosta, eikä lomailun takia mitään rajaa ruokailussa.
Mulla on aina ollu vähän ongelmia vartaloni kanssa. Mulla on selvä mielikuva siitä kuinka paljon saan painaa ja millasessa kunnossa mun vartalon pitää olla. Voin myöntää sen olevan mulle pakkomielle. Tällä hetkellä jo tosi vakava pakkomielle. Oon joskus ohjaillu painoani aika rankoilla tavoilla ruokaa rakastavana ja liikuntaa ei-niin-paljon rakastavana ihmisenä.

Kuitenkin… kädet täristen uskallan ilmottaa painaneeni tona kirottuna keskiviikkona 69 kiloa. Painoin, siis en paina enää. Viikossa juoksin 15km, kävin salilla 4 kertaa trainerin valvovan silmän alla ja treenailin Hiphoppia tuplana. Siinä sivussa siten pudotin mukavat 2,4 kiloa, ja noh puntari päättiki sit seksiasennon sijasta näyttää paholaisen merkit mulle.. ai että 66,6 kiloa vai? No kiitos. Oikeesti, en edes narraa, tää tapahtu :DDD Ja hyvällä tahdilla aion tiputella tässä ennen synttäreitä, vaikka YFUn reissu vähän ruokamäärää tulee lisäämään…






Sellasta… Muihin aiheisiin!

Vaikka oonkin urheillu ihan hirveesti, oon myös kerenny olla tosi aktiivinen kavereiden suhteen tässä vuoden alussa J Saltossa on tällä hetkellä ihan kituuttavan kuumat säät ja ulkona puuhailu on välillä vähän hankalaa, mut en oo antanu sen haitata vaa oon iha rauhassa polttanu itteni aurigossa sellaset 3 kertaa tässä kuussa... Mut joo naapurustosta oon löytäny ihan hirveen hyvän frendin Antonelan, jonka kanssa vietetään kokonaisia päiviä kimpassa jutellen ja kokkaillen. Ollaan hirveen samanlaisia, koska se ajattelee tosi eurooppalaisella tavalla ja oon ihan hirveen ilonen, koska se asuu kahen korttelin päässä :D Käytiin pari päivää sitten sen ja parin kaverin kanssa Salton järvellä uimassa ja hengailemassa. Oli ihan huippu päivä! Syötiin keksejä, pelattiin futista, uitiin ja juteltii sitä sun tätä. Käytiin kans Antonellan porukoiden kanssa pitsalla ja jätskillä keskustassa ja pääsin ekaa kertaa avolavasen auton kyytiin. Oli ihan hullun siistiä seisoskella lavalla katellen maisemia tuulen puhaltaessa kasvoille!





























Sit oon kans hengaillu hirveesti Plazalla soitellen kitaraa Lucan, Franin, Sofian, Facun ja kaiken maailman muiden hiippareiden kanssa, meillä on tosi hyvä jengi aina kasassa. Muuten vaan oon käyny kans juttelemassa Ahuskin kanssa rockista, skeittailemassa Francon ja Braianin kanssa ja toisen Braianin kanssa käytiin kattomassa Salton tulevan Carnevaalin kuningattaren valintaa. Hirvee kokemus, 15-vuotiaita tyttöjä alusvaatteissa korkeissa koroissa catwalkilla. Kuuluttaja alotti aina nimestä ja siitä sit kuppikokojen kautta kävi läpi koko vartalon mitat. Ai, mitä esineellistämistä? Eläköön Pohjois-Eurooppa ja naisten arvostus <3 




Söpöiltiin Francon kaa!

Turcha pölli naapurista lihapalan...
Tintintintintiii emminä mittään..







Noita on tääl ihan hirveesti nyt ja ne on perkeleen isoja!!!

Mä en ymmärrä miten toi taivas voi aina näyttää
ihan piirretyltä meiän bussipysäkilt katottuna!!




TOVERI












Tuli kans käytyä taas tädin kämpillä pelailemassa bilistä, shoppailtua veljen ja äitin kaa Concordiassa ja siskon kaa markkinoilla!






 


Löysin 2 pesoo, OON RIKAS!

Mut siis kokonaisuudessaan pakko sanoa, että mä oon tällä hetkellä aivan hirveen onnellinen. Oon sosiaalinen, urheilullinen ja sit viel rakastunut! Saa nähä kauanko tääki kestää ;)

Hirveesti pusuja <3! 

4 comentarios:

  1. mitä meinasit tolla, kun sanoit tosta sun kaveristas et se aattelee eurooppalaisel taval? :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moi!
      Uruguay on tosi sulkeutunu ulkomaailmasta, täällä uutisissa pyörii vaan ja ainoastaan Uruguayn asiat, ihmiset ei tiedä mitä muualla maailmassa tapahtuu. Monet naiset on sopeutunu esineellistävään rooliin, niinkun voi kuvitella tosta pikku tyttöjen alusvaatenäytöksestä ja miehet saa vislailla ja huudella ties mitä törkeyksiä perään kadulla. +Musiikki on aina, siis aina, espanjaks.
      Antonella on tosi avoin asioistaan ja tietonen maailman kulusta ja uutisista Etelä-Amerikan ulkopuolella, se on tosi vahvasti vastaan sitä miten naisia täällä kohdellaan ja kaipaa tasa-arvoa. Lisäks (vihdoin joku) se kuuntelee paljon eurooppalaista rokkia :) Tän takia se on mun mielestä tosi eurooppalaiselta vaikuttava, ei kuitenkaan tarkotus mitenkään stereotypioida :D

      Eliminar
  2. Eikä siirrä mut sinne lämpimään kans!!! pidä hauskaa typy!!!! <3 :D

    terkuin retu

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hhahahhahaha ihana kiitos :D! Yritän lähettää vähän lämpöä sinnekkin!!

      Eliminar