domingo, 30 de noviembre de 2014

Rokkia ja cumbiaa jumalan selän takana

Moikka taas toiselta puolelta maailmaa J Loistavia viikkoja vierehdelly ohi.

Alotetaan viime perjantaista, joka on tähän mennessä taas yks parhaista päivistä mitä oon saanu täällä kokea! Lähettiin Aguksen kanssa Cortocurcuito nimiselle pikku kaupunkifestarille, jossa oli muutamien tuttujen rock-bändit soittamassa. Mulle tuli ihan sairaan hyvä fiilis, ku tajusin, et meininki oli ihan sama ku Suomessa! Kerettiin istahtaa kahestaan alas, ku mun kimppuun jo hyökkäs randomeja puistotuttuja, luokkakavereita ja saatiinki sit hyvä porukka kasaan. Istuskeltiin nurmella, kuunneltiin bändejä, juotiin olutta ja juteltiin. Tapasin tosi mukavia uusia ihmisiä ja vihdoin tuntu et löysin sellasii oikeesti oman tyyppisii kavereita! Yhen pojan kanssa tultiin tosi hyvin juttuun, ja seuraavana päivänä se oli työtehtävissään toimittamassa jäätelöä mun naapurustoon ja poikkes meiän kautta pyytäen mua treffeille ja tuoden jätskipaketin lahjaks XD Mä en kestä, siis ihan hullun söpöä!!



 

Ange


Kuka ikinä nappas tän kuvan, ei enää koskaan koske mun kameraan..
Facu ja Felipe!

Jengi koossa!





Siis mä en kestä tää kuva on ehkä paras mitä oon ikinä napannu. Voin kertoo et mikää näist bändikuvista ei oo muokattu :D


Hii, tsekatkaa tutun kitaristi bändi Mate Marquiño!

Edellisenä viikonloppuna oltiin kans Cumbia (etelä-amerikkalainen musiikki tyyli) festarilla, joka oli tosi siisti ja siel oli hyviä bändejä, mut koska tapahtuma oli tarkotettu lähinnä aikusille ja perheille nii me vaa istuttii penkeillä ja kuunneltiin. Mulla ei ees oo mitään hajua keiden kanssa poseerasin kuvissa, mutta vissiin ne julkkiksia tääl on...

VI-EM


Lucas Sugo






                         Täällä tosi suosittu cumbia kappale, jota vihaan suuresti, nauttikaa!
                                  

Nyt kesälomant alettua oon yrittäny kehitellä itelleni uusia harrastuksia ja ettiä asioita joista tykkään. Tanssitunneilla juoksen 3 kertaa viikossa ja oon innostunu siitä tosi paljon. Ku kilpaileva ryhmä esiinty yhessä nuorten tapahtumassa, kuvasin niitten koreografiat ja treenailen niitä salilla niinä päivinä, ku mulla ei oo tanssituntia. Mun innostus johtuu osittain siitä, et meiän (hieman pelottava) opettaja räyhäs yhtenä päivänä vihasena, miten puol ryhmää on täynnä itteään ja luulee olevansa tähtiä. Tän takia se karsii kilpailevasta ryhmästä 5 ja ottaa 5 uutta lisää… En edes viel oo kysyny et onks mulle mahollista päästä mukaan, koska pelkään, et se huutaa mulle päin naama ettei todellakaa koska oon paska enkä osaa tanssii. Joten, opettelen ensin niitten koreot, seisomaan käsillä ja siltakaadon ja sit meen kysyy. Nii, jos se alkaa räyhää mulle nii sanon, et anna mulle mahollisuus näyttää sulle, miten nopeesti opin, mulla on aikaa treenata ja et mussa on enemmän ku monessa muussa täällä :D! Oon kans alkanu filmaamaan mun tanssitreenejä salilla, et voin seurata kehitystä ja korjata itteeni. Linkkailen tänne jossain vaiheessa jotain jännää jajajajjajja Mut joo tosiaan niistä uusista asioista, oon löytäny suuren intohimon vaatteiden ja tavaroiden tuunailuun sen jälkee ku sisustelin mun huonetta kollaasikirjaimilla. Yhtenä päivänä kaupungilla shoppailin itelleni, kankaita, pitsiä, nauhoja, hakaneuloja, niittejä ja muuta mukavaa ja nyt oonki sit alottanu ompelemisen. 


Tää on tähän mennessä mun paras projekti. Mun tekonahkalaukun nahka on alkanu repeemään joka puolelta josta syystä mun laukku näytti ihan hirveeltä, ku harmaa pohjakangas alko vilkkumaan. 






TADAAAAAA!


Ja tää nyt vaa oli tälläne tuunailu, ku kyllästyin mun siniseen perustoppiin, nii tein siihen korsetti selkäosan :)

Muuten sit ihan perushuttujuttuu taas, teatterilla treenailua ja siskon 18v synttärit, jotka on muuten täällä tosi pieni juttu, pari naapuria ja siskon kaveria tuli kylään syöntiin, leikattiin kakku ja heippa, tosi outoa :DD Käytiin Karmenin kaa shoppailee myrskyssä ja Turcha söi rotan :)


Kiva vesiputous...

Turcha löys "pikku" rotan..



Näytänpäs lihavalta... 

Nati ja Franco!










No hay comentarios.:

Publicar un comentario