martes, 9 de septiembre de 2014

Kulunut viikko

Taas yks viikko vierähtäny, ei yhtää huomaa miten nopeesti aika menee! Oon saanu tosi paljon vapauksia nyt tän kolmannen viikon aikana. Saan mennä yksin bussilla kouluun, salille ja keskustaan kavereiden kanssa J

Maanantaina alotettiin siskon kanssa salilla käyminen, koska panikoin mun vaihtarikiloja, joita onneks ei oo vielä tullu yhtään, koska oon tehny kaiken vältelläkseni houkutuksia (ruokahoukutuksia siis ;)). Sali jolla käyään on tosi kiva, halpa ja aika pieni, mut tarvittavat laitteet löytyy ja hintaan kuuluu aerobic, pilates ja spinnig tunnit. Tääl on vaa tosi outoa, ku salin työntekijät kokoajan pyörii siin ympäril kyselemäs et onhan kaikki ok, ja mä haluisin vaa rauhas pumppaa. Nii olin sit ilmeisesti röyhkee ku sanoin tälle opettajalle, et oon käyny ennenki salilla ja tiiän mitä teen. Mut onneks se puhuu hyvää englantii ja selitin sit et joo en oo tottunu Suomessa mihinkää suureen huomioon salilla. Kuitenki se on nyt mun tän hetkinen ainut harrastus, mut diggailen tosi paljon!

Keskiviikko oli hirvee päivä. Heräsin normisti koulua varten kuudelta, laittauduin, söin ja häippäsin. Meiän talon vieres on bussipysäkki, mut ajattelin et, no kuntoilen vähä ja otan edellisen bussin kiinni kävelemällä 500 metrin päähän toiselle bussipysäkille. No seisoskelen siel sit pienen ikuisuuden, kunnes joku äijä huikkaa autosta, et joo bussit ei kulje tänään. Mun ilme oli varmaa näkemisen arvone. Soitin siskolle, et mitäs teen nyt ja vastaus oli et oota nyt viel jonku aikaa kyl se dösä tulee. No ei tullu 20 minuutin odottelun jälkee ja sain sit kävellä takas kotiin…. Vihaisen keskustelun ja taistelun jälkeen isi soitti taksin, koska en suostunu jäämää kotiin :DDD No oikeesti, olin laittautunu ja kävelly turhaa ja venannu ja kaiken lisäks mul oli koulus teatterii, nii oisin vaik kävellyt on 40 kilsaa kouluun!!! (Joo keskusta on semi kaukana..)
Saavuin kouluun 30 minuuttia myöhässä kalliin taksireissun jälkeen vihasena, meikit perseellään ja hiukset lässähteenä. 2 sekunnin ajan mietin, et tää on ihan perseestä, mitä ees teen täällä, Suomee vaa takas. Sit naapurin luokan hyper söpö poika vislas mun perään. ”Okei, mä kestän…”

Lauantaina käytiin virolaisen vaihtarin, Karmenin, kanssa pizzalla ja iskemässä miehiä. Oli ihanaa puhuu englantia ja kertoo asioita jollekki joka oikeesti ymmärtää, koska on ite samassa tilanteessa ja kokee samoja ongelmia.





 Ja nyt Sunnuntaina käytiin aamusta Agustinan kanssa markkinoilla shoppailemassa ja tykkäsin iha hirveesti! Sellane blues tyyppine tapahtuma, mut se on tääl joka Sunnuntai :D! Ostin iiiihannaananat arskat ja paidan jossa lukee ”Good girls wear black” HEHEH SE ON HARMAA VITSIVITSI.











No hay comentarios.:

Publicar un comentario