martes, 26 de agosto de 2014

Latino tyyli?

Mulla ei hirveesti oo mitään päivitettävää nyt. Päivät on ollu perinteisiä, Lauantaina oltiin discossa siskojen kanssa ja tultiin pilkun jälkeen (mikä on täällä kello 6) kotiin, nii Sunnuntain jäi lyhyeks päiväks. Maanantaina ei ollu kouluu, ku oli joku Nostalgia Night, josta en ees päässy nauttii ku on nii samperin kylmä taas :DD Tänään oli kouluu ja sit käytii shoppailee.. mistä päästään mun lempi aiheisiin, VAATTEET! Päivittelen mun tyylistä vähän, ku on tullu ostettu paikallisii vaatteita, koska HALPA on mun lempisana <3
Eli huomenna lähetään siskon yliopiston päättäjäisiin, mihin piti ostaa arkisempi ja perinteisempi mekko ja sit kunnon bailumekko, ku se epävirallinen sessio kestää ilmeisesti KOKO YÖN!







Piece of cake 1 290 pesoa/40€                             Paita 290 pesoa/7€ ja hame 1 161 pesoa/35€

 Toisesta kaupasta löysin pari vapaa-ajan paitaa ja ihania repaletoppeja! Koulussa meillä on siis, no, ei koulupuku, mut niin sanotusti pukukoodi: Valkonen kauluspaita ja neutraalin värisiä vaatteita.
Paita 290 pesoa/7€
Paita 654 pesoa/18€




Ja mikä parasta, ku vanhempi sisko ei asu himassa nii sain avaimet sen vaatekaappiin nimimerkillä "kaikkea saa käyttää millon vaan" 
Ja sit se viel lahjotti mulle mun tän hetkisen totaalisen suosikin: revityn paitulin!
Terkkuja äitille: kaikki muutki on tääl rokkareita, lällärää! <3




Sit viel tälläsen loistavan kuvapäivityksen perään vähän lisää kuvia. Käytiin siskon kanssa eläintarhassa ja jokirannassa. Ja tädin ja Agusin kanssa puistossa.



Mä en oikeesti tiiä mitä toi kissa tekee karhun häkissä...................




JEJEJEJ EI MUUTA

No hay comentarios.:

Publicar un comentario